wtorek, 27 listopada 2018

Zerwanie


Czy Ty też czujesz jak tęsknota rozpala żywy ogień w płucach?
Czy Ty też o tym myślisz?
Czy jak ja zastanawiasz się czy o Tobie myślę?
Wspomnienia radosnych chwil bolą Cię tak jak mnie?
Czy widok szczęścia na naszych zdjęciach potęgują napływ łez?
I czy też - tak jak ja - oszukujesz się, że wszystko jest ok?
Zastanawiam się, myślę, rozważam.
Próbuję zapomnieć - nie umiem.
Twoje zdjęcie burzy moje przekonanie, że dałem sobie rade.
Też tak masz? Też tak czujesz?
Kilka dni...pustych dni. Pustych, bo bez ciebie.
Ile razy chciałem się odezwać, ile razy napisać "hej"?
To boli, to pali, niszczy całego mnie.
I choć wiem, że nic nie zmienię, zwyczajnie wiedz, że ja nadal......
Sasuke.....
Kocham Cię.

4 komentarze:

  1. Hejka,
    wspaniały tekst, aż emanuje uczuciami, ale nam nadzieję że jeszce coś się pojawi...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka,
    co tam u Ciebie słychać? mam nadzieję, że coś się jedak pojawi tutaj...
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka,
    kochana autorko mam nadzieję, że mimo tylu lat jednak powrócisz tutaj...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka,
    kochana bardzo tęsknię za Twoimi ekstami, już od tym dawna nic nowego się tutaj nie pojawiło...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń