wtorek, 5 lipca 2016

Hej hej hej :D

Heeeej Robaczki! Tak wiem, długo mnie nie było ;-; i chyba długo nie będzie przez mój internet i wieszający się laptop xD nooo i brak jakiegokolwiek pomysłu na pociągnięcie naszych dwóch tasiemców :c Ale! Mam pomysł, żeby umilić Wam czas xD Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o mnie, bądź macie jakieś pytanka to zadawajcie je w komentarzach pod tym pięknym pościkiem, a ja Wam na wszystkie odpowiem :D (żadnych zbereźnych Grubaski) UDANYCH WAKACJI KOCHANI <3

6 komentarzy:

  1. Jak Ci mijają wakacje najwspanialsza bloggerko na świecie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upalnie, piekąco i czerwono, ale ogółem jest fajnie ;) odpoczywam od tych dekli z mojej szkoły i czekam na ostatnią klase w tym zasranym gastro xDD

      Usuń
  2. Aaaaach~ Dawno mnie nie było na tym blogu, a tu takie rzeczy się dzieją ;-; Buuuuu~ tęskno mi! Mam jednak nadzieję, że jeszcze kiedyś zobaczę tu pościki o losach naszych dwóch gejasków! <3
    Byłaś gdzieś w te wakacje? Morze? Góry? Konwenty? :D Czy może siedziałaś całe wakacje w swoim rodzinnym mieście, tak jak ja? Tyle, że w moim przypadku to zadupie, nie miasto xD
    Pozdrawiam! Wika!Zbok, który powrócił do twego bloga! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wakacje to dwa miesiące nerwów ;-; czekałam jak debil na wyniki egzaminów zawodowych ;-; ale kurwus zdałam xD siedziałam caaaaaaaaały czas w domu xD jezioro-dom-jezioro-dom i tak cały lipiec xD Sierpień był ciekawszy: Katowice-dom-Katowice-dom xD co do pościków z naszymi gejuchami- nie wiem jak to będzie ziom ;----; próbuje ogarnąć coś nie coś lecz jak to mówią "pierdol to chodż na piwo" ;-; przekonujący są ;-; nic nie obiecuję, bo teraz od września zaczyna się kierat i będę mieć na głowie jeszcze mamę ;-; dosłownie ;-; gnębi mnie ;-; "MATURA KURWA MATURA NIE LAPTOPIK" ;-; ona jest czasami straszna xDD Dzięki za komcika i pozdrawiam serdecznie Robaczku <3

      Usuń
  3. Witam,
    tak jakoś trafiłam ta ten blog, i powiem opowiadania mi się podobają i to bardzo... mam nadzieję, że je dokończysz...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję nad dokończeniem przygody 😂 trochę tego na pewno będzie spokoooojnie ❤ pozdrowionka Aguś ❤

      Usuń