czwartek, 16 stycznia 2014

małe info? hehe ^^''

Kochani! Przepraszam, nie mam rozdziału ;--------------; zabijecie mnie za to wiem ;------; Chyba, żeee pójdziemy na taki układ: Wy pozwolicie mi żyć, a ja postaram się po feriach dodać rozdzialik hm..? ;---;   Przepraszam Was bardzo, ale ja i mój genialny mózg musieliśmy się postarać powyciągać oceny ;--; I jeszcze teraz wyjeżdżam na calutkie 2 tygodnie na ferie do znajomych, co oznacza zero komputera, zero telefonu i zero internetu ^^'' To co powiecie na układ powyżej Robaczki? ^^''

A to... Takie tam... na odkupienie win? ^^''

2 komentarze:

  1. Będę Ci marudzić o tej weryfikacji, oj będę ;d
    No cóż, trudno, trzeba czekać, poczekamy, niestety ;)

    Inata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD Inata - chan, kocham Cię, że tak powiem xD dokopałam się w końcu do tej weryfikacji special for you <3 i spokojnie.. przyjadę po feriach, siądę na kompie i wezmę się za następny rozdział, obiecuję!
      Pozdrówka <3
      Torek.. xD

      Usuń